lördag, augusti 21

Extra glitter av Glittra!

Jag har ett riktigt favoritlinne som förtjänar uppmärksamhet. Ibland tjänar man på att vara inne och nosa på hemsidan för Beckmans Designhögskola. Några av våra framtida kreativa källor kan finnas där.

I mitt nosande råkade jag hitta en portfolio tillhörande Johan Barrett. Student på Beckmans då. Jag blev riktigt förälskad i hans "The Pistol"-serie. Jag beställde ett linne till mig, en T-shirt till min pojkvän och två örngott.

Var jag än går kommenterar någon mitt linne. Återigen en sån där detalj som kan "hotta" upp en för söt outfit. Jag är ju trots allt en hårding, ingen sockersöt sak =D.

Ni får ursäkta de töntiga "jag fotar mig för internet"-bilderna. Dock var dessa aldrig meningen att hamna här, utan skickades till min vän för utlåtande på linnet.

Jag tycker det är skoj och kvaliteten på linnet är riktigt bra.




Övriga kläder är från Anna Holtblad (kofta) och Acne (jeans).
Johan Barretts hemsida: http://www.johanbarrett.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar