måndag, augusti 23

It's just not cute!

Så jag behöver hjälp! Eller mer tips. Är det någon som vet något bra märke, en bra produkt eller något annat som kan hjälpa området under ögonen att se "FAB" ut, trots att det inte är det.

Jag sover väldigt dåligt oftast, har tunn hud under ögonen och har väll en och annan rynka. Finns det någon produkt du känner till som funkar bra och döljer skavanker snyggt.

Den pudrade looken är svår tycker jag, eftersom jag lätt ser torr och extra rynkig ut då. Så något med lite lyster i är nog bäst. Kanske en krämig concealer av något slag. Dock tycker jag concealer har en tendens att torka ut huden under ögat (eller få den att se torr ut i alla fall), kanske har jag bara haft otur. Kom gärna med tips!

Jag har sett de flesta Hollywood kändisar med och utan smink, så jag vet att det finns mirakelsmink. Frågan är ju bara vad?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar