fredag, augusti 20

Mina nya produkter del 1.

Igår anlände mitt paket från www.eleven.se och det jag provat hittills är jag väldigt nöjd med. Vissa bildbevis krävs för att visa vissa produkters resultat så det återkommer jag med när kameran kommer på tisdag.

Jag var precis på väg till jobbet när det kom, så jag hann bara snabbt slänga på två av sminkprodukterna.

Den första fyndade jag i deras rea, Smashbox Heartbreaker Baked Fusion Soft Lights.


Den kostade mig 149 kronor och jag ser fullt av potentiella användningsområden för den. Igår använde jag den som bronzer/highlighter. Jag är helnöjd. Eftersom jag är en liten blekfis (trots sommar och sol) så passar den mig bättre än en bruntonad bronzer. Man får jättefin färg och lyster. Dessutom använde jag den vita färgen som en highlighter för ögonen, blev jättefint.

Produkt nummer två är Too Faced Lip Injection för 190 kronor. Holy cow säger jag bara!

Jag älskade duWop (Lip Venom) innan och tyckte det var en drömprodukt, men nu har jag hittat en betydligt större kärlek. Jag vet att många redan rosat denna produkt utöver det vanliga, och jag måste göra detsamma. Den är fenomenal helt enkelt. Du får ett put på läpparna du bara kan drömma om. Dessutom är jag konstigt, men jag gillar verkligen "pirret" den ger när den verkar.

Till sist ska jag bara säga ett kort ord om en produkt jag fick med som bonus i beställningen. Library of Fragrance Cologne HotKiss Sweet Talker. Den kostar 150 kronor om du inte har tur och får med den i ett erbjudande som mig. Väldigt söt doft med en härlig lekfullhet. Inget för en affärskvinna. Eller egentligen, varför inte.

Jag hade på den på jobbet och alla mina yngre kollegor blev helt till sig. De tyckte väldigt mycket om doften. Jag måste hålla med dem. Tills skillnad från vad jag hört om produkten så tyckte jag doften höll i sig extremt länge. På kvällen kunde jag känna små puffar av doften. Den är lite beroendeframkallande, men inte för alla skulle jag tro.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar