tisdag, augusti 24

Mums!

Två nya märken har poppat in på www.theoutnet.com och jag blev lite kär. Helt okej priser, eller ja billigare än de skulle kosta i butik. Hittade några guldkorn jag hade kunnat tänka mig.

Först kommer några plagg från "ALICE by Temperley".


Väst cirka 1000 kronor.


Klänning cirka 1400 kronor.

Klänning cirka 1500 kronor (finns i rosa också).

Kjol 1100 kronor (finns i svart också).

Kjol cirka 600 kronor (finns i samma tyg som shorts också).

Väska från "Temperley London" cirka 1100 kronor.

Lite åt det dyrare hållet (trots 60% avdrag på priset). Men lite roliga plagg att hotta upp vardagen med, eller med rätt tillbehör, festen.

Dessutom har jag hitta två snygga pjuck, ena på rea hos MrsH.

1495 kronor från "Loeffler Randall", dock få storlekar kvar.

Nästa sko är nyligt inkommen på Brandos och kostar hela 2499 kronor från märket "Chie Mihara".


Nu ska jag storstäda. Jippie! (inte)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar