måndag, augusti 23

Styling with style!

Jag är blott en flicka som älskar Hollywood. Hela drömfabriken har fascinerat mig sedan barnsben. Kanske var det därför jag valde att utbilda mig till manusförfattare. Film är det bästa som hänt mänskligheten, tillsammans med kärlek givetvis.

Jag ville dock aldrig vara framför kameran, jag vill vara där bakom och peta. Göra film, inte agera i filmer. Dra in folk i den där alternativa världen där de bara kan andas ut och vara i någon timma eller två. Öppna alla sinnen och bara låta sig förföras. Och där skutta pretto Glittra fram. Men Rawr vad jag älskar filmer!

En annan underbar sida av filmvärlden, är de glamorösa och vackra filmstjärnorna. Och vem får dem så vackra? Jo, fröken Rachel Zoe. När Rachel bestämde sig för att göra en serie av hela karusellen var nog ingen gladare än jag. Vilket liv, vilken puls och vilken kvinna. Hon är där bakom och petar, med lite mer stil och lite mer buzz än vad jag någonsin kan göra.

Säsong tre av serien har precis dragit igång och jag njuter. Det är så bra helt enkelt. Gillar man mode, film, galna människor, folk i karriären, Chanel (och tusen andra märken man önskar skulle hänga i ens garderob) eller bara bitchiga kvinnor/män i rutan. Då ska man absolut kolla in denna serie. Serien heter "The Rachel Zoe Project" check it out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar