lördag, september 25

35 minuter till födelsedag!

Idag har jag haft fullt upp med M+P, som nu ligger och sover i vardagsrummet. Vi hann göra stan lite, samt äta goda köttbullar, potatismos och lingonsylt.

Jag köpte ju mina Doc's i början av sommaren, och nu har jag lyckats övertala mamma att köpa likadana. Efter en heldag på stan var hennes fötter förstörda. Mina däremot mådde prima! Dom är verkligen så sköna.

Jag köpte en enkel over sized T-shirt på stan, samt en tröja som jag nog kommer lämna tillbaka.

Imorgon blir det en till runda och då ska jag äntligen köpa ett par....

...sånna.
Det verkar som att Levi's lyssnat på mig och min systers böner. Båda har vi "junk in the trunk" och har i säkert 15 år stört oss på att om de passar över rumpan blir dem för stora i midjan. Den berömda glipan i svanken, som uppstår, kan störa ihjäl mig.

Levi's jag älskar er!!!!

Jag hittade ett par snygga och cleana dojjor också idag, eller min mamma hittade dem faktiskt...

..dem är mycket snyggare i affären än på bilderna, därför har jag aldrig sett dem när jag browsat nätet. Från Vagabond btw.

Jag har hittat lite här, som jag fastnat för.
Fancy med stort F! Kunde dock fått skippa guldknapparna. Jag är inte ett stor fan av gulddetaljer. Men annars är den så himla stilig. Från min favvis Ida Sjöstedt.

Också från Fröken ovan. Så himla fin! Du kommer inte att klä dig fel på någon fest med denna. Kanske ett Togaparty iofs.

Sockersött från Patouf!
Den perfekta lilla svarta! Det magiska med rynkigt tyg för att dölja skavanker kan inte uppmärksammas nog.


Detta söta set fick jag av Mamsen, hon är för söt! Ska prova och återkomma. Japanska körsbär låter ju inte helt fel.

För att undvika förkylningar trycker jag dessa. Det har jag gjort sedan jag jobbade med träning och aldrig kunde vara sjuk. För mindre än 30 pix är det inte illa.






Jag och "min" kamera! Något humoristiskt med att fota sig själv. Dock är jag helt värdelös med någon annan bakom linsen, så ibland måste jag.

För övrigt anser jag att jag bör biljetter till La Clique!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar