onsdag, september 1

Glasögonorm!

Ibland måste jag tyvärr låta min stackars ögon vila från linser och då vill man gärna ha ett par snygga glajjor att slänga på under tiden. Tyvärr så jobbar jag i uniform dagarna i ända så allt för freakat fungerar inte för mig.
Jag var länge väldigt sugen på ett par mindre pilotbågar, men tillsammans med uniform blir det helt enkelt lika snyggt som med en kool outfit. Dock kommer drömmen om de perfekta pilotglajjerna att bestå, bara skjutas fram lite i tiden.

Men eftersom jag ändå vill omvandla mina Ray-Ban solisar till vanliga glasögon (alltid varit en sucker för pilotbrillor), men inte hittat de ultimata, samt problemet jag skrev om innan, så kanske man kan gå en annan väg.

Ray-Ban har också sina Wayfarer glajjor som vanliga glasögon och de är inte fy skam de heller. Passar nog min uniform bättre och smälter mer in. Dessutom finns de till riktigt bra pris hos Lensway


999 pix för glas, bågar och hela kalaset. AWESOME! Jag måste dock till optikern och få reda på alla värden och sådant tjafs. Sist jag var och fixade glasögon var på nittiotalet, ett par helt okej Gucci som hållit riktigt bra, och kostade då över 4000 kronor. En klassisk modell som fortfarande folk köper. Ganska skoj.



Osminkad och jävlig, men men....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar