söndag, september 26

It's my party and I cry if I wan't to...

Så har ännu en födelsedag passerat. Snart 40!!!!Idag har jag mest sovit om jag ska vara helt ärlig. Både jag och Tosse kan sova riktigt länge när vi lägger den sidan till.

Sömn är något av en bristvara hos mig på arbetsdagar. När jag väl är ledig får jag sova ihop kommande veckan. Ja, jag vet att det inte funkar så, men har man sömnissues så har man.

Vi var dock på bio idag, "Resident Evil- Afterlife" i 3D. Riktigt häftiga effekter och Milla är ju Milla, amazing som vanligt. Jag ger den 4/5, men jag gillar zombiefilmer, sci-fi-filmer och action med koola brudar i huvudrollen. Det är få tjejer som kan "pull it off", men Milla hon kan. Önskar att fler kunde spela "hårda" som henne, blir tyvärr lätt fel när tjejer ska spela huvudrollen i hårda actionfilmer. Vilket snarare är regissörens fel och inte skådisen. De vill spela på sexigheten hela tiden, för mig förstör det en del av känslan. Om jag slåss emot zombiesar och skär av ett och annat huvud, är nog det sista jag skulle tänka på att jag såg sexig ut medan jag gjorde det.
Regissörer vill annat. De vill att snubbarna i publiken ska tänka "I wanna do her"! De försöker göra samma sak med Milla, men hennes koolhet lyser igenom och tar över. In your face regissören!

Se den, snygg som sjutton!

Imorgon har jag en lång och fullbokad dag, så dags att få lite skönhetssömn.

Riktigt kassa bilder lyckades jag också få ihop!






Som sagt usel kvalitet, men det bästa jag har att erbjuda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar