onsdag, oktober 6

And then some!

Jag kommer på mig själv med att vara en extrem browser när jag är sjuk. Halva tiden går åt till att kika på BBC's "Life" (fortsättning på serien "Planet Earth") och andra halvan till att internetsurfa helt otroligt menlös fakta.

Tosse får fylla på mitt energibehov med Cafe Mocha (en latte med kakao typ) från "Waynes Coffee". Jag hade kunnat leva på dem.
Min pojkvän är den bästa man kan tänka sig, vem hade egentligen orkat med mig i längden? Han är nog extremt tålmodig. Thank God for that!

Lite skojigheter innan jag ska spela co-op "Left 4 Dead" med Emelie, Sho och Tosse.

Ni känner nog till James Franco, ni vet han som spelar "antagonisten" i Spiderman filmerna. Den rika pojken som ständigt får tävla emot Spiderman himself om både ära och kärlek.
Jag lyfter av hatten för honom idag. Hans koolhetsfaktor gick precis upp en hel del på min mätare. Kolla in honom på framsidan av "Candy Magazine".



Så ser han ut normalt sett. Okej, kanske aningen stylad.



Här är han på framsidan i full drag! Awesome!

Så lite mode...



To die for! En av Sarah Burton's första egna skapelser för Alexander McQueen. Så vackert så man gråter.

Till sist! Om det inte var så att alla skor jag köpt från "Topshop" nästan fallit samma, trots ganska höga priser, skulle dessa ligga högt på inköpslista. Jag köpte ett par kängor förra året för någon tusenlapp och när jag säger att de föll samman under vintern är det att vara snäll. De nästan upplöstes. Del efter del lossnade och skorna var helt förstörda efter någon månad. Men dessa kanske är bättre? Snygga är dem i alla fall.




Gillar framförallt den grövre gummisulan som passar för en Umeå vinter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar