söndag, oktober 3

Sunday bloody sunday!

I stort sett sov jag bort hela lördagen. Två dagar kvar, sen har jag jobbat mina åtta dagar i rad. Jag är ganska sliten just nu, samt som en extra bonus, har jag pms.

När klockan ringde 08:00 idag var jag inte så pigg som jag hade räknat med och jag somnade med kläder och smink igår som vanligt. Det kommer bli ansiktsmasker och hudvård hela nästa vecka, jag är ganska elak mot mitt ansikte just nu. Mest mot mina stackars ögon dock, när jag somnar med linserna i.

Sitter och smuttar på mitt kaffe nu och funderar på vad jag ska skriva om. I got nothing.

Så det får bli lite minnesvärda Vogue-omslag (franska givetvis, more guts and glory).

Närbilder på Madonna augusti 2004 fotad av Steven Klein.

En riktigt ung Naomi Campbell, augusti 1988 fotad av Patrick Demarchelier.

Salvador Dali målar Marilyn Monroe som Mao i december 1971.

Jane Birkin visar modet "French chic" i maj 1969. Fotat av Jeanloup Sieff.


Audrey Hepburn med sin man Mel Ferrer i maj 1963. Bert Stern fotograferade omslaget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar