onsdag, juli 20

On the Net!

Hemma, ganska pigg och LEDIG imorgon. När awesome är awesome är det fanken awesome.

Jag har äntligen lyckats gå igenom alla min stilsidor jag avgudar, checkat in alla updates på klädfronten och bara chillat. Ibland är livet underbart. Jag kan verkligen gå från o till 1 på några få timmar.

Okej så vad har jag lärt mig idag? Jo detta:

Att systrarna Olsen skapat en riktigt kool sida som säljer månadsabonnemang på kläder som passar just din stil. Koolt koncept, men givetvis skickar dom bara till staterna. Den är dock skoj att kika in, bara för att...sidan heter StyleMint och du hittar den här.

MJ jag älskar dig, men använda barn för att sälja vuxenkläder, dunno! Vi har dock en major trend med detta just nu. Kända superunga skådisflickor, som gör reklam för stora designjättar, är överallt just nu.


Tråkigt halsband Beyoncé har på sig på framsidan av tidiningen "Complex". Eftersom jag gett iväg i stort sett varje kroppsdel och vitalt organ för mode på senaste, kan jag väll kanske slänga iväg någon tå eller nått för detta.
Det tjusiga bling blinget kommer ifrån Armani Privé och kostar troligtvis mer än en njure i Brasilien.

Nej jag ska inte köpa ett par Pistols, utan detta kommer från en "pick of the month" lista från staterna. They crave those Acne! Dom rullar in på stillistor hejvilt just nu, återigen sätter La Suede sin stämpel på det lilla landet US.

Och nu till lite "MOST HAVES"!

Kom till mig, igår! Denna jackan är på halva priset hos "Fifth Avenue Shoe Repair" och den är så nice att jag nästan vill bjuda ut den på middag, supa den under bordet och take advantage. Usch, så jag pratar!


Dom här braxen är riktigt snygga tycker jag. Passar in helt i min rockiga ådra jag lyckades dra på mig för något år sedan. Svart och silver tilltalar mig som fanken just nu. Jag blev väldigt förvånad när jag såg var dom kom ifrån. Ingen mindre är "Victoria Beckham Denim" är "skaparen" av dessa. Dom finns till ett helt okej pris här.

Jag har suktat efter detta virkade halsbandet ett tag nu, men det har varit slut i orange. Den virkade skönheten finns dock i svart, men eftersom jag helst klär mig i svart blir det ju lite kaka på kaka. Jag är inte mycket för metall blingbling, men virkat är nice. Från awesomenessmärket "Hope" för ungefär en femhunka.


L.A.M.B har skapat dessa underbara byxor som jag missade att shoppa på Shopbops fetrea. Dajm vad dom är sexiga. Jag tänker mig dem med en tunn vit u-ringad T-shirt och nå sexiga pjucks. Kanske också necket ovan som pricken över i:et. Från vad jag har hört är dom till och med snyggare irl än på bilden. GOD HAVE MERCY ON ME!

Sist och minst är denna underbara lilla väska från "See by Chloe" ett annat märke som jag fanken aldrig blivit besviken på. Allt jag köpt har hållit en kvalitet som gått way and beyond sitt pris. Den finns här för cirkus 2 400 kronor.

Och eftersom jag snackar så jädra mycket om mode ska jag visa hur extremt fashion jag varit den senaste tiden...

Regn- och träningskläder. På jobbet kring 6ish på morgonen.

Full gallonmundering, när det ösregnar på morgonen och man ska cykla, vill man gråta.


Träningskläder, nyss hemsprungen från jobbet.

Jobbkläder.


Prommenixkläder på väg till eller från jobbet, all look the same. Damn vad emo jag jag ser ut där. Smile emogirl, smile.

Och nu ska jag gejma, så hare gött!

Psst! Innan jag drar, imorgon ska jag berätta en massa skoj om hudvårdsgrejs. Stay tuned!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar