torsdag, augusti 18

Hårfint!


Innan jag skuttar in i duschen och beger mig till IKEA, måste jag bara visa dessa underbara hårklämmor jag såg i nyhetsbrevet från The Zoe Report. Dom vackra skapelserna kommer ifrån "Maison Michel", och jag ser massor med potential till kanske höstens koolaste frisyrer med dessa.

En räcker gott och väl, sedan är man redo för vilken tillställning som helst. Behövs inte mycket mer. Personligen gillar jag den klämman med dom "cleana" spikesen, tar vilken svinrygg som helst till svindlande höjder.

När vi ändå är inne på hår, jag klippte av mig halva håret innan jag åkte söderut och färga det mörkare (vilket bilden inte verkar visa). Jag hade låtit håret växa som ogräs, it wasn't pretty!


Bortse ifrån glasögonen och den icke existerande make-upen!

Och för alla männen!

Hårtrenderna i höst för er är så jädra skojiga och snygga. Det finns en uppsjö av olika stilar, det är bara modet som avgör hur långt du vågar gå.


Rakade sidor och en volymstark topp...eller rakade sidor med en nedkammad topp. Jag börjar redan se frisyrerna på herrar runt om i Sverige.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar