tisdag, september 6

What's in the box(es)!

Jag har fått många roliga paket förra veckan och jag måste verkligen dela med mig av dem.





Ett är från England, ett ifrån Sverige och ett tydligen från Japan (jag var för ivrig att öppna så den lilla Geishan som följde med får representera det).

Vad det var i ska ni få se imorgon! Då ni också ska få se ett axplock av allt det fina T fick på sin födelsedag (och indirekt jag eftersom jag bor här, yeay!).

Jag har också snackat vitt och brett om foundations som legat mig varmt om hjärtat detta år, jag har letat och letat efter den optimala. Jag har hittat några riktigt grymma, som ni måste prova. Dock har jag varit alldeles för kass på att uppdatera med mitt resultat, men det inkommer.

Jag har tyvärr inte provat Laura Mercier's ännu, som jag verkligen tror ska vara helt i min smak. Hört så mycket gott om den på alla dessa sminkforum jag läser, dock vet jag bara en butik som säljer dem i Sverige (online) och det är dom här.
Fast att vända sig utomlands är aldrig fel, men alltid mycket billigare! Personligen älskar jag strawberrynet, dom har alltid levererat när det behövts.

Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar