lördag, december 31

Herrro 2012

Nu är nedräkningen i full gång, snart är 2012 här! Vi smygstartade med att samlas igår och ha en riktigt trevlig spelkväll, utan alkohol, men med transbärsjuice av alla drycker. Rensa kroppen inför all champagne som ska drickas och all god mat som ska ätas idag =)

Vi spelade TP, Ghost Stories och Settlers. Vår lilla lägenhet lyckades ta emot hela 16 personer, det var imponerande. Bra jobbat lilla lägenhet, you did good.

Samma personer kommer ikväll, så det var en mysig liten förkväll till nyårsfirandet.

Vad ska man ha på sig idag då? Inte den blekaste faktiskt, men jag tror jag ska gå lös med saxen i min lugg, vi får se om jag gör det eller ej.


Jädrans kasst kort, men det enda som togs under kvällen vad jag vet.

Inför ikväll...

...är lösögonfransarna inköpta...

...skumpan på kylning...



...och här någonstans gömmer sig en killer nyårs-outfit.

Vi ses nästa år. Puss och Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar