fredag, juli 13

Red Head Thinking

Nu har jag kommit till en period i mitt liv, igen, var jag är besatt vid mitt hår. Jag vill ha förändring. Ny frisyr, ny hårfärg eller båda delarna.

Jag har fastnat stenhårt för två töser, och båda råkar ha rött hår av en slump. Ibland kommer inspirationen från oväntat håll, hjärnan vill vad hjärnan vill.

Sångerskan Lana Del Rey och stilgeniet Taylor Tomasi Hill.





Jag älskar Lanas 60- och 70-tals inspirerade stil med ett härligt kopparfärgat hår.










Taylor däremot har en längre page med en mer intensiv röd kopparfärg. Hennes stil är mer modern och rockig, blandat med klassiska vintage-plagg. Lager på lager är hennes melodi. Ibland känns det som hon tar det där plagget man inte tror ska passa till outfiten, slänger på det och allt blir så rätt och superhett.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar