torsdag, augusti 30

Mys

Igår kom L + F på besök. Vi tog en långprommis och åt lite på grymma Mimmis Visthus. Åh, vad jag älskar det stället. Allt är ekologiskt och supergott.

Knäppingsborg i mitt hjärta. Framförallt då MV.

Absolut bästa snackset man kan tänka sig. Innehåller nötter, frukt och kokosnöt. Inget annat tjafs.


So nice so you have to buy it twice. Vi ignorerar mina hemska naglar.


Mumin-utställning blev det också.

F är så söt. Han sover med händerna så här, alltid redo.

Cutie-pie. Vi ignorerar fot. Jag älskar att lilla F fått skrattgropar, dom syns pyttelite här.

Och så här såg jag ut idag. Igår hann jag inte ta bild.

2 kommentarer:

  1. Mimmi är min faster :) Älskar ditt hår btw! Kram amanda

    SvaraRadera
  2. Awww, shit vad häfigt. Du kan hälsa henne att jag avgudar hennes mysiga visthus. Och tack för dom fina orden om mitt hår <3

    SvaraRadera