fredag, december 14

Up up and away

Jag har legat totalt däckad (också därför jag har tittat så mycket på TV) av en förkylning som verkligen visste vad den gjorde. Hade jag varit dennes chef hade det varit en fet ökning i lönekuvertet.

Den smög sig på och eskalerade något så lavinartat. Nu börjar den dock trappa av lite. Tacka Gudarna för det, min mage börjar säga ifrån av alla tabletter som jag har tagit. En härlig kompott av ipren och treo.

För första gången på fyra dagar tog jag mig ut. Jag gick i ungefär en timma. Det var kallt, men det var gött.

Jag har bott i denna underbara gåva från lillasysters andra hälft V.

Jag hatade dessa skor från UGG förra vintern, men nu avgudar jag dem. Skönaste och gosigaste skorna som gjorts? Finaste alpaca ull i poloform fick pryda min överkropp (2012's bästa köp) från Anna Holtblad. Jag har bokstavligen använt den varje dag sen den kom i mina ägor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar