onsdag, februari 27

Brace Yourself

När jag har småtråkigt kan jag surfa runt lite på franska onlinebutiker. En av dem är "L'EXCEPTION" som ofta har riktigt fina kläder, smycken och accessoarer.

Detta lilla armband tyckte jag var riktigt roligt. Det doftar starkt av Wonder Women och super powers, något jag inte har något emot att blanda in i mina outfits.



En annan sida jag bokstavligen kan sitta i timmar på är Etsy.com. Där hittade jag denna underbart söta "Bunny Love Ring" som bokstavligen skriker min systers namn.
Hon älskar kaniner (och fåglar) och jag tror inte hon skulle ha något emot att ha två små söta kaniner som pussas på sina fingrar.



Du hittar ringen HÄR

Esty kräver lite tid. Det finns helt enkelt mycket mark att beta av, men vill man ha unika smycken är det absolut hit man ska vända sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar