söndag, juli 21

Keep Your Socks On!

Jag har fått dille på sockor. När man går i skyddsskor 24/7 börjar man inse hur mycket ett par bra sockor gör för ens fötter.

Mina fötter mådde inte alls bra av skorna jag arbetar i. Så jag bytte både skor och sockor.

Här är en liten del av min fina socksamling. Det är så värt att lägga lite extra på kvalitetssockor. Jag lovar!

Det är dessutom mycket trevligare att träna i funktionssockor än vanliga. Mindre skavsår, mindre svettigt och mindre doft.

Skit i dyra skor (dyra skor är bara bluff och båg i alla fall, ska skriva mer om det). Köp dyra sockor!


Tåsockor för mina vibrams. Tar ett tag att vänja sig med tåsockor, men när man väl gör det tackar fötterna dig.


Har du inte upptäckt kompressionssockor ännu? Gör det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar