tisdag, oktober 12

In The States!

Jag läser väldigt mycket amerikanska bloggar/forum/sidor. Har några favoriter jag brukar sno lite av, mest för att dem av naturliga skäl får reda på allt innan oss här hemma.

I gottepåsen idag har vi nedanstående.

Lite senare ska ni få se mitt nya hår också. Blev en ganska stor förändring.

Som ni kanske vet följer jag serien "Keeping up with the Kardashians", kanske lite skamset, men ack så sant. Jag är liksom fast och kan inte sluta titta. Ni vet som när man åker förbi en bilolycka, man ska inte titta och man kämpar för att inte titta, men visst fanken tittar man ändå.

Nu har fröken Kim Kardashian skapat rubriker med sina, i mitt tycke rikigt koola, bilder i nya numret av "W". Bilderna är dessutom "stylade" av feministen Barbara Kruger, som jag för övrigt har en stor beundran till. Hennes "I shop therefor I am" bilder är något av en favorit. Jag snor den raden mer än ofta.

Jag kan varna er om att bilderna kanske är något vågade!




Awesome Kim, hatten av till dig! Lite mindre size zero lite mer curves tack! Och yes, hon är målad i silverfärg upp till halsen, inget fel på bilderna.

Min älskade tavla. Har den dock bara i miniformat. Mycket smart och säkert en kick i röven till alla som shoppar som idioter aka jag, men det bryr jag mig inte om.

Dessutom, kolla in detta roliga klipp med Lauren Conrad. So Fashion! Hon har ju humor flickan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar