lördag, november 20

Shoes and jeans! ...And soap!

Två saker ska jag kanske köpa i Huvudstaden. Skor och jeans. Kanske lite finare underkläder också.
Övriga kläder kommer ju som ett resultat av att jag jobbar med det jag gör där borta.

Vilka skor och vilka jeans? Jo, Levi's bold curve, som jag skrivit om förr. Mitt andra köp blir inte Acne pistol som jag tycker är fina, men inte hade kunnat ha för att alla har dem, utan Acne Track, som inte alla har ännu. <---Världens längsta mening? Jag har en lite crush på dem även fast dem kostar som en månadshyra.





Historian om dessa skor är nu omskriven i varje tidning, så jag tänker inte gå in på den. Dem ser dock bekväma ut, lätta att gå i trots klack och jag älskar booties.

Haha, Tosse ville att jag skulle skriva om hans absoluta favorit skönhetsprodukt så då gör jag det. Han älskar verkligen Barnängen Barntvål, hur söt är han inte! Båda är vi ganska maniska handtvättare och denna tvål är faktiskt den enda som gör att inte mina händer ser ut som fnöske. Inte hans underbara händer heller.



Denna bilden är helt tillägnad dig mitt hjärta (och till alla andra som vill ha en jädra bra tvål, som inte torkar ut dina händer).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar