lördag, januari 8

Host, host!

Nu kan man väll säga att juletiden är över för denna gång. Den var intensiv, med mycket jobb och jobbiga förkylningar.

I helg har jag varit helt ledig och bara latat mig med stort L. Jag funderar om jag ska börja fixa och dona med vår nya walkin-closet. Mina kläder behöver ett eget rum, så massiv är min samling, även om jag lyckats halvera den.

Jag ska också lägga upp en massa nya auktioner eftersom det fortfarande finns guldkorn jag inte använder.



Drömmen är ju någonting i denna stilen, men riktigt så här organiserat och "garderobigt" kommer det inte att bli.

Just nu känner jag att jag vill ha dom här skorna, dom ser så himla burriga ut. Kanske beror det på all snö och kylan som man möter dagligen. Finns i massa olika varianter och kommer från märket "Mou". Du hittar dem här.





Stella McCartney kan det här med underkläder. Detta är bara några av hennes söta kreationer som finns till minst halva priset på The Outnet. Mina favorit är den sista med den söta tygrosen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar