fredag, april 8

Pictures from life.

Min mobil har inte en bra kamera, men den finns där när jag vill fånga en känsla. Bilderna är inte bra, men dom påminner mig om saker. Det här är bara lite blandad kompott av vad jag fotat. Inga höjdarbilder på varken mig eller kvalitetsmässigt, men here we go. Klick on ze pictures to make em go BIGer.




Kanske världens sötaste lilla pojke. Som först stod jättelänge och tittade på den gigantiska vattenpölen. Jag förstod att han var sugen på att knalla i där och ställde mig lite längre bort för att fota. Han inte bara traskade igenom den, utan lekte däri också. Det syns tyvärr inte på bilden hur himla stor vattenpölen var. Galonkläder ftw!


"Blodröd", kanske världens koolaste affär och även snyggast logga. Jag vet dock inte om den finns kvar längre.


Bad hairdays är ganska vanligt förekommande i mitt liv. Tacka gudarna för alla huvudbonader som finns.


På jularna bakar vi scones och tänder ljus varje morgon på jobbet. Det är så mysigt. Här har vi kanske julen 2010's kletigaste deg.


Dom är så fina dom små liven. Bono och Duffy myser på strykbrädan.


Skorna som räddat mig denna vintern och hösten. Kanske bästa skoköpet någonsin, praktiskt och snyggt. Doc's ftw!


Jag ser hemsk ut när jag åker till jobbet kring 05:30, alltid i träningskläder och osminkad. Eftersom jag går eller cyklar vet jag av erfarenhet att det inte är lönt, mina ögon rinner och sminket gör mer skada än nytta. Clowner har sett bättre dagar än jag efter en rushning till jobbet.





Vägen till jobbet och jag som tar mig dit. Det har varit en kall vinter och många svärord på vägen. Vissa dagar har jag släpat cykeln efter mig. Det är därför man måste ha träningskläder och att ens försöka göra sig fin innan är bara att glömma.



Nu börjar det bli varmare och då kan man faktiskt se anständig ut. Idag hade jag till och med en frisyr! Det är stort. Jag tog bilden precis innan jag skulle springa iväg till jobbet, så nej jag går inte runt i solglasögon inomhus. Fast det skulle vara ganska soft.

Jag saknar faktiskt den här hårfärgen jag hade i vintras. Kanske för att mitt hår just nu ser hemskt ut. I need a makeover.

Tänker ni samma sak som mig? Undra hur många engelsktalande som kliver in där och vill köpa något helt annat än dom erbjuder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar