måndag, april 4

Video Time!

Jo, man får särskriva om man vill!

Idag har jag lagat mat för en hel vecka, hemmagjorda kryddiga pannbiffar, hemmagjort potatismos och icke hemmagjord brunsås. Det blev ganska gott, men oavsett är matlådor ett måste för mig.

Jag ska linka tre videosar till er, som jag tycker ni ska titta på. Alla av helt olika anledningar.

Första för att den mannens röst får mig att rysa av välbehag även fast jag inte är ett jättestort fan (bara ett litet). Dock kan jag förstå hans storhet, mannen kan skriva musik. Jag älskar att han säger "This one is new"! Visste han då hur stor den låten skulle bli?

Andra för att videon är bland det snyggaste jag sett och låten bland det sämsta jag hört. Ibland kommer något bra ur något riktigt dåligt. Men videon bör ni se, det är ett mästerverk. Kommersiella musiker får mycket pengar till sina musikvideor, då blir det oftast bra. What makes money, gets money.

Tredje talar för sig själv. The Kid got some moves!

Video nummer 1:


Video nummer 2:



Video nummer 3:


Ses om ett tag! PoK!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar