måndag, maj 9

Bling bling!

Jag råkade snubbla över ett armband igår och insåg att det var skitsnyggt. Det såg ut så här:



Apsnygga, eller hur? Dock ett litet problem, dom kostar lika mycket som jag tjänar på en månad. För er som har råd finns dom här. Det finns dessutom mindre dyra smycken där, som dessa:


Älskar ringar man kan ha över hela fingret...


...som denna donna har. Superduper snyggt.

Eller så kan man köpa en miniklo för fingret, kostar mycket mindre än armbandet.

Men, tänkte jag, vad kommer denna typ av smycken ifrån. Jo, från goth- och rock kulturen. Dom kan smycken och det behöver inte vara renaste guld (jag passar för sjutton inte ens i guld).
Så jag köpte detta handgjorda armband (jag har suktat efter det förr här i bloggen) för peanuts och en ring som var lite av ett impulsköp, men alla flickor behöver spikes på sina knytnävar, eller så motiverade jag mitt impulsköp för att inte må för dåligt.



Jag gjorde fynden, förhoppningsvis, här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar