söndag, maj 8

Weekend fun!

Det har varit en mycket lugn och gemytlig lördag, där jag inte lyft ett finger mer än jag behöver. Suttit och kikat runt på olika modesidor, läst tidningar och spelat spel. En väldigt oproduktiv, men trevlig dag.

Vad jag valt att rapportera om är en väldigt blandad kompott av helt triviala saker, som det ska vara på en lördag.





Denna donna heter Kristen McMenamy och är den modell som fått äran att modella Italienska Vogues baddräktsnummer. Hon är vacker som en dag och det absolut roligaste är att hon är hela 46 år gammal. Under 80-talet var hon en stor modell, med sitt androgyna utseende och nu gör hon comeback, och det med råge.


Jo, jag såg bröllopet på TV och jag tyckte det var jättefint. Mest av allt på grund av att Kate verkar vara en väldigt jordnära person som behövs för det där tråkiga och extremt föråldrade kungahuset dom har där i UK. Hon är som en härlig frisk fläkt helt enkelt.
Det mest underbara är att hon bar den svindyra bröllopsklänning från McQeen under bröllopet, för att sedan dagen efter bära en klänning från butiken "Zara" som kostar en del under tusenlappen. Dessutom ser hon killer ut! Sånt gillas.

The Dress! Som troligtvis sålt slut världen över efter alla fotografier på Kate.

Jag håller just nu på att spara till tre saker jag suktat efter den senaste tiden. Ena är svindyr, andra är mediumdyr och den tredje är inte så dyr. Dock poppar det upp en massa andra saker man också vill ha när man browsar runt på nätet efter dom senaste modenyheterna. Bland annat detta...

...dom här skorna tycker jag är riktigt söta, kanske farligt vita för fröken Glittra. Från Nine West för 130 dollar.

Den här klänningen bara skriker sommar och chill. Älskar när det ser ut som en kjol och en topp. Från Minimum och kostar 695 kronor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar