lördag, juni 25

Buuuu!

Sicken skitdag jag har haft idag. Började allt med att panikvakna och inse att jag hade försovit mig till jobbet, kan en dag ens bli bra efter det?

Och eftersom vi hade en superkort dag idag, blev det inge jobb alls för mig = borta är alla extrapengar för att jobba midsommar.

Dessutom hade jag inte ett skit att göra idag, så det skulle ju varit så perfekt att jobba.

Så vad jag gjorde istället var att (förutom ha ångesten of doom) gå ut och springa, spela SC2 och äta lite midsommarmat i form av ägghalvor med majonnäs, räkor och dill. Svårt att äta god midsommarmat när man försöker undvika för mycket kolhydrater, och min tanke är att även om dagen blev som den blev, ska jag inte tappa mat- och träningsdisciplinen.

Mitt nya liv är ju ett aktivt liv, med en bra kosthållning. Något jag däremot aldrig kommer få ordning på är min sömn. Igår kunde jag ju inte heller somna igen, vilket garanterat bidrog till att jag försov mig.

Men livet är för kort för att deppa ihop, så läs och le nedan.


Nattis alla finingar!(Klicka på bilden för att göra den större).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar