onsdag, juni 1

What's in the box?!?!?

Jag fick (eller fick är helt fel ord) ett superduperfint paket idag. Från den andra stora kärleken i mitt liv.
Dessutom gick "Fashion" på SVT när jag kom hem, best show EVER! Har ni inte sett den och är inne på mode så har ni fanken missat något riktigt välproducerat och bra.

I övrigt har jag insett att jag är i kass form just nu, min hårbotten är hemsk, min sömn är kanske sämst någonsin och jag är i miserabel kroppsform. Men oavsett så är jag på gott humör, om bara min hårbotten kunde sluta svida (haft problem med hårbotten sedan barnsben).
Jag skulle helt enkelt aldrig gjort slingor, inte nog med att det pajja min hårkvalitet, min hårbotten har inte varit sig lik sedan dess.
Sen att jag tvingas ha håret fast på jobbet gör inte saken bättre, dessutom i blött skick, eftersom jag alltid duschar innan jobbet eller lyckas tima in regnskuren of doom på vägen dit. Man kan få läkarintyg om man har min typ av hårbotten, den ger en till och med frisedel från att bära hjälm när man kör motorcykel. Inget jag rekommenderar, men så är det.
Allt som ligger tätt mot hårbotten gör saken värre, den måste få andas och vara torr.

Men jag kommer att köra white trash looken och låta slingorna växa ut, utan att göra något med håret. Ingen färg, inga slingor, inga kemikalier. Oavsett hur hemsk jag ser ut. Folk får helt enkelt stå ut med det. Till och med mitt arbete, som kanske kommer ifrågasätta mitt hår. Det skulle inte vara första gången.




The BOX!



3 veckor sedan.


På väg från jobbet idag, jag var tvungen att fota det hemska håret, och det kommer INTE att försvinna. Smällar man får ta helt enkelt.


Nu blir det Star Trek. Jag börjar lite smått inse att jag är en Trekkie, och jag kan inte sluta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar