fredag, september 2

Chaos Mode!

Bildkavalkad incoming!


Första dagen i Norrköping. En visit till T's föräldrar och också mysa lite med katterna, Duffy och Bono. Mums!
Jag hade inte sovit alls.

Mysarn!

Det har blivit en hel del tittandes på färgprover...
...i vårt provisoriska kök/sovrum/badrum/allrum....


...överallt annars var det ombyggnation och kartonger. Så köket var den enda lediga platsen.



Väldigt spartanskt!

Lite jag...
...och jag. Inte mycket till roliga kläder, ser mest ut som en emokid. Trots allt bärande, donande och målande har jag ihärdigt haft på mig armband. Need just a little hint of style somewhere.


Min nya kärlek, kaffemaskinen.

Lite mer Glittra and the bracelets. Bilderna vill inte hamna i ordning.

Jag har gått lös med penseln...

...färgburkar överallt.

En 50' plasma fick flytta in hos oss lägligt till MLG och Starcraft 2 turneringen.

Nötter på burk var skoj. Man öppnade den dessutom exakt som en läskburk, lättroad må jag vara.

En nymålad vägg och en STOR klocka. Nu bör jag inte komma försent....men det kommer jag.


Mixtrande och vitmålande.

Rengjort en sådan här varje kväll denna veckan.

Närmar mig J-Lo och Kardashians där bak. Got them junk in the trunk! Sitter skönt i alla fall!


Emokid säger puss och godnatt!

Psst! Det färdiga resultat kommer...imorgon!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar