tisdag, februari 14

Fancy Pants!


Det är så mycket visningar och prisutdelningar nu så man inte hinner med. Bafta, Grammy och så givetvis fashion week.

Inget har imponerat ännu måste jag säga. Adele med sina häftiga Louboutin-naglar (plus att hon är awesome på alla andra sätt också).

Alexander Wangs visning var rätt okej, jädrans mörk dock så man såg knappt kläderna. Dock ser allt han gör snyggt ut, mörkt eller inte.

Marc Jacobs visning kikar jag på via nätet just nu. Nästan front row eftersom det är live. Han är alltid så himla tidig med allt och han är så innovativ så det är läskigt. För övrigt så älskar jag dom stora mössorna alla modeller har på sig, underbara (modell XXL). Sen allt stickat, framförallt halsdukarna med glitter i, måste fixa en sådan.

Prabal Gurungs kollektion var riktigt häftig. Den började med mörka kläder och gick stegvis emot ljusare kläder. Från helvete till himmel, från mörker till ljus. Vackert.






Jag tror vi ser en ny trend här. Den kräver dock sin nagellängd, men det är riktigt snyggt.




Christina Hendricks klänning (Bafta) förstår jag inte riktigt. Den kanske är snyggare live, men på detta foto känns det lite svart sopsäck. Sorry Christina, men jag tycker dock att du är en av de vackraste kvinnorna som finns.





Michelle Williams klänning på Bafta-galan var riktigt söt. Hör och häpna, den var designade av H&M!!

Miss Piggys klänning var en specialgjord Louis Vuitton! Marc Jacobs igen alltså, hur hinner han med allt?
För övrigt vill jag ha den här trenchcoaten från Michael Kors. Superduperinsane bra pris på den just nu hos THE OUTNET.COM - The Most Fashionable Fashion Outlet.
.
Det är en trenchcoat med en tvist, precis vad jag älskar. Dessutom håller min svarta ifrån Anna Holtblad att falla samman, den är för välanvänd helt enkelt.

Det finns dock bara medium kvar, så man får vara snabb. Jag måste vända på mina slantar innan jag bestämmer mig. 






Till L! Kan denna vara något för dig kanske? Jag vet att du har letat, men inte hittat någon snygg (se nedan).




Tillsamman med min nya trench (eller min gamla beroende på hur mycket jag kan vrida på mina kronor) vill jag köra denna stil.


Lila och orangea läppar, nördglajjor, rufiga svansar/eller släta, roliga hattar, naturfärger eller svart på kläder. Sorry för bilden, den blev så liten. Om du vill se den bättre, click on it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar