fredag, februari 10

Helgstart!

Idag kom vinsten ifrån Skincity. Jag är väldigt nyfiken på att prova produkterna. Som alltid var det ett fint paket med en liten kokeshi inuti som extrabonus. Jag börjar få en söt liten samling nu. Under dom närmaste dagarna ska jag gå igenom min enorma samling av hudvårdsprodukter och göra en guide, som ni kan använda när ni ska navigera er igenom denna enorma djungel.

Vinsten! Caviar of Switzerland - Cellular Repair Serum (kostar 999 kronor).


Idag var jag dessutom ute och sprang, man får aldrig slacka av. Dock var det väldigt kallt så jag fick springa snabbt för att hålla värmen, vilket i och för sig inte är dåligt. När jag kommer hem gör jag lite muskelträning med kroppstyngden som motstånd. Situps, armhävningar och ryggövningar. Efter det vill jag äta något snabbt, då blir det oftast:

Bär..
...solroskärnor...
...Psylliumfrön (håller magen i toppform)...
...vaniljyoghurt..

...hackade hasselnötter och linfrön (dom var dock slut idag =/)...
...mixa...
...häll på yoghurt...
...njut! Ser så där härligt polkagris-gott ut.
Innan jag skuttar i duschen måste jag bara visa hur himla talangfull och duktig min lillasyster är. Hennes julkort i år var humoristiska, charmiga och extremt snygga. Hon är så otroligt duktig på att måla och skapa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar