onsdag, februari 8

Needs and Noes!

Så, jag inser att jag är sämst på att uppdatera saker som händer och sker. Jag var ju så himla exalterad över ett jobb jag så gärna ville ha. Det var på Kulturkammaren här i Norrköping och det kändes absolut som ett Glittra-jobb.

Dock kan vi nu konstatera att vad jag känner och vad personen i andra änden av mitt mail känner, inte är samma sak.

Dagen efter sista ansökningsdagen fick jag ett mail om att tjänsten var tillsatt. Jag ska helt ärligt säga att jag aldrig ens reflekterade över att jag inte skulle få komma på i alla fall en intervju.

Det var lite tråkigt, men skit händer som man säger. Tydligen var det inte meningen.

Så den bubblande kitteln av kreativitet får stå på småkok ett tag till.

Vilka som alltid älskar mig och jag lika ömsesidigt älskar tillbaka är alla mina underbara shoppingsidor. Idag har smycken fallit i mitt blickfång.

För en tid sedan berättade jag om en sida som heter Moda Operandi, en så jädra bra affärsidé. Du kan helt enkelt köpa saker direkt från runway:en och lite annat smått och gott.

Normalt sett är allt för dyrt för mig, men som den konstanta fönstershopparen jag är, bryr jag mig föga. Så idag kom det något som faktiskt är i min budgetzon. Dom två underbara smyckena ser du nedan.


Armband 1: Ball Latch Cuff
Halsband 2: Boo Gold Bracelet (finns även i halskedja och örhängen).

Jag vill ha dem! Framförallt "Boo"-armbandet som är yummy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar