torsdag, mars 15

My Favorite Game!

Jag har varit lite off en tid, men jag har riktigt goda skäl, Mass Effect 3.

T hade sin lediga vecka, så vi spelade så paragonet flödade. Det här är andra spelet i serien vi kör ihop, tredje spelet jag spelar och troligtvis det sista i serien.

Spelet passar alla, oavsett kön och ålder, och underhållningsvärdet är fenomenalt. Om ni har tänkt att skippar spelet, trots den massiva reklamkampanjen (eller kanske därför), råder jag er att tänka om.

Utöver det håller jag nu på att planera för en ganska lång vistelse i Stockholm. Inte nog med att jag ska gulla med min systers lilla mage (som nu har blivit mycket större) jag ska också jobba för min absoluta favoritdesigner Anna Holtblad.

Har ni vägarna förbi MALMTORGSGATAN 5 (bredvid Gallerian inne i city) 23-26 mars, ska ni absolut kika in hos oss. Jag kommer garanterat vara där eftersom jag fått den stora äran att "ha hand om" det underbara eventet denna säsong.




Bilder från eventet (uppackningen) våren 2011
Jag i mitt rätta element.
Utanför lokalen på Malmtorsgatan 5. Leta efter den röda dörren så hittar ni oss.
Kläder, kläder, kläder. Jag älskar varenda fiber av er.

2 kommentarer:

  1. Jag spelade igenom ettan, nu på tvåan.. Fy satan vad bra spel! Vill aldrig att det ska ta slut :P

    SvaraRadera
  2. Näe, känns helt tomt när spelet är slut =D.

    SvaraRadera