måndag, mars 19

Time Machine Needed!

Mode är inte bara att försöka skåda in framtiden och hitta senaste trenden, det som ger mest inspiration är att titta bakåt i tiden för mig.

Gamla modetidningar eller filmer är riktigt idéinspirationer för mig. Eller så kan vi bara hoppa ett litet skutt bakåt, som den tredje samarbetet H&M hade med designers. Jag pratar givetvis om det mellan H&M och Viktor & Rolf.

Holy smokes vad jag än idag kan få ont i hjärtat när jag ser denna blusen. The one that got away.

Ni kanske minns den? Lite lätt transparent med ett stort hjärta på bröstet. Jag älskar den.


Den kostade 498 kronor om jag inte minns helt galet. Peanuts för något så fint.


Och när vi ändå är inne på Viktor & Rolf saker jag aldrig kommer att äga...


...så kommer dessa skor in i den ekvationen. Attityd är bara förnamnet! Love it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar