onsdag, april 25

Barbie Girl

Okej, jag vet inte om ni sett denna donnan, men hon heter i alla fall Valeria Lukyanova. Eftersom jag inte kan ryska så är henne blogg helt oförståelig för mig, men hon har dessutom en YouTube-kanal om man vill titta på henne. För jag tror inte hon pratar så mycket, utan mest gör filmer åt människor som vill se henne.

Varför man vill se henne är för att hon ser ut som Barbie.
Ja det har vi aldrig sett förr, tänker ni (Pamela med fler). Men den här gången är det lite mer extremt, hon kör verkligen docka/Barbie all the way.

Jag är mest fascinerad. Det känns så där overkligt vackert så man inte vet om det är på riktigt eller ej. Manga meets Barbie and make a baby.








På hennes blogg hittade jag också några gamla bilder på henne. Det är en jädra förändring som skett där.





På dom senare bilderna ser hon ju ut som en "vanlig tös", eller i Svenska mått mätta. Ja, jag tycker svenska kvinnor är vackra som bara den.


Denna Taiwanesiska parodi på Valeria är också ganska rolig.



Vill du kika mer har du henne blogg HÄR
Hennes YouTube kanal HÄR


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar