tisdag, september 4

B-Day

Idag fyller T år. Weee grattis till honom. Så vi har fikat och myst med hans familj. Vi vågade oss ner till bageriet precis runt knuten och gissa om vi har gått miste om något det året som gått och vi inte har handlat där. Fantastiska bullar, kakor och framförallt bröd.

Dom har en hel del nyttobröd som ser helt fantastiska ut och bakar dessutom eget hårdbröd. Jag köpte ett helt osötat surdegsbröd som var sinnessjukt gott. Bageriet heter Finbageriet och ni kan kika på dem HÄR  (värt det för att reta smaklökarna)

Eftersom jag själv inte äter fikabröd längre fick jag bekräftat av alla andra att deras fikabröd också var himmelskt.




Av mig fick T en korthållare från Mulberry. Jag beställde från Mr Porter och det är något jag varmt kan rekommendera alla herrar, eller damer som handlar åt herrar, att göra.

Vilken service. Jag fick T's namn tryckt på paketet, ett tryckt kort med vald text och dessutom fick han en handbroderad näsduk på köpet.

Det tog bara två arbetsdagar innan paketet kom från England och det kördes fram till dörren. Ingen tull eller annat jobbigt.






T fick så mycket fint, men till min förtjusning en massa härliga Orkidéer.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar