söndag, september 16

Days

Dagarna har bara rusat fram och jag har liksom inte hunnit med. Varken mentalt eller fysiskt.

Träningen går riktigt bra och jag tycker fortfarande det är något av det roligast jag gjort i träningsform (couch-to-5k). Jag äter dessutom riktigt bra, men jag sover som en kratta.

Just nu går jag lite med tunnelseende och det påverkar tyvärr min aktivitet på bloggen.

Jag kan lite kort i bilder berätta vad som hänt.




T fick en mixer i födelsedagspresent. Det går på högvärme. Jag dricker minst en smoothie varje dag, fullproppad med bär och frukt. Bara fantasin sätter gränserna. Dessa mini-mixar är verkligen underbara. Inget stort och klumpigt att diska.


Vi äter bara lagad och enkel mat. Som jag sa tidigare. Jag vägrar krångla till det och jag vill ha rena råvaror.


Och så lite smoothie till efterrätt istället för sötsaker. Fungerar perfekt. Jag lovar.

 Färska blommor pryder vardagsrummet varje vecka. Det är en ny personlig regel.

 Jag smygfotar fortfarande andras hus och trädgårdar. Det där sneda lilla äppelträdet var så sött.

 Det tar vi en smoothie på.

 Jag har inhandlar orangea strumpbyxor. Orange är min absoluta favoritfärg just nu. Jag kan gå så långt som att säga en hint av besatthet.

Ibland hör någon mina böner. En energidryck som smakar gott och inte får tänderna att vittra sönder vid andra klunken. Jag dricker minst en varannan dag. Besatthet nummer två. Femme Natural Boost heter den magiskt goda drycken, som dessutom piggar upp.

Och så lite bilder jag glömt att visa. Jag älskar ju min systers hem (orly). Hon är väldigt kreativ och uppfinningsrik. Kolla in det"senaste" som hänt i deras lägenhet.

 Skrivbordet var ett fynd från blocket tror jag.


Tegelvägg...

 ...med stort lönnfack. Skafferiet har dom gömt undan snyggt och stiligt. Handtagen på lådorna är läderband istället för de klassiska knopparna.


Le Kitchen.Spisen ifrån SMEG är en favorit.


Gästrummet. Här sover man gottis kan jag lova.

Men om ni missar det är jag just nu besatt av smoothies och vår nya lilla mixer. Jag har nog aldrig ätit (fått i mig snarare) så mycket frukt som jag får nu.
Alla borde han en sådan hemma, man får i sig frukt enkel och supergott. Perfekt också när man vill ha sötsaker, men inte ska äta dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar