fredag, augusti 16

Hösten Kommer

Visst är det lite tungt nu när termometern börjar visa lägre och lägre siffror vareviga morgon. Denna sommaren var ju dessutom riktigt fin, så jag har blivit lite bortskämd.

Men det bästa med att det sakta går emot höst är att jag älskar höstkläder och framförallt kappor. Kappor, i mitt fall, är dock ofta ett ganska dyrt inköp. Och eftersom jag inte verkar kunna få nog av dem blir det ju desto dyrare.

Så när jag öppnade mina mail klockan 05:15 blev jag glatt överraskad. Eller så glad man kan bli när klockan ringt brutalt tidigt och man vet att det är bara att kliva ur den sköna sängen.

Topshops höstkollektion för 2013 är helt och fullt i min smak.

Mörk, lite "gothig", och massor av underbara kappor, skor och snygga prints.

Topshop tar väldigt sällan död på ett sparkonto. Så det tackar vi för.

Nu kan hösten allt komma. Jag är redo!

Ett litet smakprov kommer nedan.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar