onsdag, september 11

Morgonstund Har Guld I Mun

Varje morgon kan man kika på en ny modevisning. Jag älskar verkligen teknologi. Att kliva upp och ha en MbMJ visning i sitt vardagsrum till morgonkaffet. Inte illa pinkat.

Varje modehus har visning nu och det är inte så konstigt med tanke på att det är Fashion Week (NY). Många modehus streamar sina visningar, men gör dom det inte, får man gå igenom en hel del bilder.

Tory Burch Spring 2014.

Om vi ska hålla oss till hösten, var vi trots allt befinner oss. Så är rött väldigt rätt. Och vad är inte mer rätt än den lilla röda, till ett litet pris dessutom. Mango (online) säljer denna fina klänning för 299 kronor. Finns i fler färger, men rött är helt klart min favorit.


Till sist skrattade jag högt här hemma när jag gick igenom bilder från NYFW. T som alltid följer med i den tekniska utvecklingen tyckte hela grejen var old news, men jag är lite efter.

Vad jag skrattade åt var Google Glass, som jag helt missat, men som många på NYFW tydligen inte gjort. För folk bar dessa glasögon till höger och vänster och lät deras skara följare bevittna det dom såg.
Jag antar det fungerar så att man slår igång dem, filmar och fotar, och allt går direkt upp som Instagram eller stream (beroende på var man kopplat dem). Vad vet jag. Jag antar du får googla, hehe.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar