måndag, april 13

Bubbelgumsvoilett

Det finns en läpp-penna i min kollektion som jag inte kan slänga, även om den har några år på nacken.

Jag såg den i en modetidning och kunde inte få färgen ur huvudet. En härlig gräddig violett färg som lyfter dig till nya höjder.

Problemet var att jag bodde i Kiruna och märket "Versace" fanns knappt att få tag på i Sverige då. Visst fanns det på Internet, men jag kunde inte hitta just denna pennan.
I Stockholm fanns det en Versace-butik, så jag åkte dit, enbart för denna lilla dyrgrip.

Butiken hade pennan och jag var så lycklig.

Idag finns säkert denna, eller liknande kulör, hos massor av sminkmärken, men just då var jag ganska ensam om den.




Tillsammans med en grå outfit blir färgen en killer. Det här med att fota läpparna är inte min grej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar