fredag, augusti 20

Toksöta Emily!


Behöver du sminktips, skönhetstips och massor med underbar underhållning, då ska ni absolut kika på Emilys youtube-klipp. Jag kan verkligen sitta bort några timmar och lyssna på henne. Hon använder ofta billigare märken och dödar ofta myten om att dyrt är bättre. Den enda lilla nackdelen jag känner är att man inte alltid på ett enkelt sätt kan få tag i hennes produkter (produkterna hon använder)i Sverige.
Emily är dock värd en titt oavsett. Jag kan verkligen förstå att hon är nyhetsankare. Hade jag ägt en TV-station hade hon varit mitt första val. Sen är hon mer "girl next door" än Natalya som jag tipsat om tidigare. Natalya är så bisarrt snygg att man inte kan tänka sig att något över huvudtaget skulle vara fult på henne. Ibland vill man se saker på en vanlig dödlig, om ni förstår.

http://www.youtube.com/emilynoel83

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar