torsdag, september 2

Älskad av alla aningen för mycket?

De flesta känner till och älskar stilen på Acnes pistol booties. Det gör även jag. Men jag kan bli smått äcklad av saker som blir inne och alla måste ha. Visst är de väldigt snygga, men tyvärr börjar de bli som varumärket JEEP. Urvattnat och allmän egendom.

Jag jobbar på en plats där tusentals personer passerar varje dag, så jag ser de flesta stilar och framförallt kollar jag in ALLAS skor. Den senaste tiden ser jag Pistol eller Pistol-wannabees på var och varannan girly.

Acne lyckades stenhårt, och nu snor allas deras underbara sko. Sad puppy.

Jag såg kanske 15 olika Pistol kopior på stan i lördags och jag har hittat lika många på nätet. Jag lider med Acne, men tycker samtidigt alla ska ha rätt till sina egna Pistol eller kopior, oavsett storlek på plånboken. Så jag är splittrad i frågan.


Originalet.





Kopiorna.

Jag gillar dem alla, så jag ska inte cast judgement, men jag ska nog inte bli ägare av varken originalet eller kopiorna.

Vad jag däremot troligen kommer bli ägare till är dessa små guldkorn nedan. Från HM för endast 599 kronor. När man blir kär, så blir man kär. Det blir nog de blå, har för mycket svarta skor som det är =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar