tisdag, oktober 5

Dress for success!

Jag lovade lite Anna idag, och Anna ska det bli. Ni som gillar Anna Holtblads underbara kläder stay tuned.

Ulljackor, överdelar och annat smått och gott utlovas. Till väldigt reducerade priser. Jag ska nämligen göra plats i min garderob och kommer därmed sälja bort en hel del. Allt kommer kemtvättas innan dem skickas och finns det något att anmärka på skriver jag det.

Känner ni inte till underbara Anna Holtblad, kika här.

Hon använder alltid de bästa av det bästa materialen och nästan alla kläder görs i Italien. Vill ni ha tidlösa plagg som sitter perfekt, då är det Anna ni ska vända er till. Eller mig i det här fallet =)

Anna är nog mest känd för sina unika stickade plagg i tveklös kvalité. Men hon lyckas också sätta guldkant på vardagliga plagg.


Anna Holtblad.
Kronprinsessan Victoria i en vacker sidenklänning av Anna.

Några av hennes skapelser.

Färgglada exklusiva plagg som framhäver dina kurvor på rätt sätt. Hon är väldigt mån om att den vanliga kvinnan ska kunna bära hennes plagg. Alla är trots allt inte supermodeller.

Kläderna passar alla åldrar. Du kan själv med accessoarers hjälp få fram den look du vill åt.

Stilrent, kvinnligt och otroligt vackert.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar