onsdag, oktober 6

Gott och blandat!

Jag får skjuta på min utlovade klädförsäljning en dag, lyckades dra på mig en förkylning och är lite sänkt.

Har mest legat slött i sängen, men givetvis också slösurfat.

Kollade precis den amerikanska trailern för "Låt Den Rätte Komma In" eller "Let Me In" som den heter på engelska. Den verkar ha samma känsla, men bygga runt betydligt mer skräck och mindre mystik. Den duktiga lilla tjejen från "Kick-Ass" spelar en av huvudrollerna, det vill säga "flickan" i filmen. Har ni inte sett den vill jag inte avslöja för mycket.
Jag kan också säga att vampyrtrenden fortsätter. Jag har, förutom ovannämnda, sett en hel del lovande trailers för denna genre. Om det nu är en genre.


Dessutom verkar det komma mycket intressant på skräckfronten. Jag är inte jättestor på skräck, för lättskrämd, men ser ut att finnas en del potential. Bland annat "Devil" verkar sevärdig.

Nu till något helt annat.
"Magazine Cover of the Year" har korats och Harper's Bazaar blev den stora vinnaren med omslaget nedan.


Om det var rätt? Jag säger som så, det representerar 2009 väldigt bra. Tyvärr är ju jag utanför hela "Twilight"-bubblan, men jag ska ta mig in förr eller senare.





Lite roliga bilder på Mariah Carey. Detta är exempel på hur hennes bilder censureras i Saudiarabien. Jag gillar verkligen katt-bilden! Den fick mig att le trots förkylning och elände. Den blev som så platt och stor!...som flickan sa.

Slutligen vill jag bara slå ett mys-slag för det stickade som komma skall. Åh, vad jag älskar stickade plagg, så mysigt, snyggt och vintrigt. Långa härliga koftor, fluffiga halsdukar och stickade klänning är helt klart det bästa med vintern. Förutom snön då!




Nu har jag druckit min treo och är redo för sängen. Natti natti på er!

Psst! Innan jag drar, checka in dessa två bilder. Knäppa, freakade och fullkomligt underbara modebilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar