torsdag, oktober 14

Never confuse movement with action!

Idag har jag stökat och bökat i lägenheten hela dagen, så har inte så mycket att rapportera.
Slängt fem kassar med kläder och skor, känner mig väldigt duktig. I övrigt så har jag nog bara gått omkring och flyttat saker fram och tillbaka, jag är verkligen kass på att städa.

Imorgon kommer min underbara syster, så jag vill att det ska vara fint och rent då. Det ska bli så himla trevligt, även om det bara blir en kortvisit.
Sen kunde jag inte motstå att tacka ja till lite arbete på lördagsmorgon, vilket jag fick en gnutta ångest över i efterhand. Men är det något min syster har överseende med så är det arbete. Hon är själv lite av en workoholic, eller väldigt mycket faktiskt. Hon jobbar i stort sett jämt och ständigt.

Fast det är bara några få timmar.

Nu ska jag ta mig en kopp te (sällan eller aldrig kommer dem orden ur min mun) och sedan blir det susselull.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar