onsdag, november 10

23 november!

Det är snart dags för Lanvin+HM samarbetet att göra entré i HM-butikerna. Många partyklänningar blir det.
HM kör nu en massiv reklamkampanj på deras hemsida. Det kommer inte vara billigt, men billigare.
Fast det viktigaste som händer den 23 november är att min söta och underbara mamma fyller år. Så Lanvin+HM får nöja sig med en andra plats på min "viktiga lista".

Jag gillar dock herrdelen på kollektionen och kanske måste tvinga på Tosse någon av plaggen, vi får se. Själv kommer jag kanske kanske slå till på den svarta klänningen nedan på bild.


Klassisk, som man kommer kunna kombinera med mycket.

Dom här tre sötisarna är inte helt fel dom heller.


Jag gillar verkligen herrkläderna dock.

Och direkt från herrkläder går jag en ganska kringlig väg till Michelle Phan. Det var nämligen en herre vid namn Sho som ett flertal gånger bad mig kika på hennes youtube sida. Jag var som vanligt Alfons Åberg-aktig och sa: "Jag ska bara...".

Nu har jag dock gjort slag i saken, och jag älskar hennes små filmer om smink och hudvård. Har ni kanske, mot alla odds, också missat henne? Kika in henne nedan.







Hon kommer med massa små riktigt användbara tips och är dessutom riktigt duktig på att sminka sig. Och som ni ser så är hon extremt populär på YouTube, att hon dessutom, tack vare sina filmer, landade drömjobbet på Lancome gör inte saken sämre. Det är hon värd!

2 kommentarer:

  1. "Det var nämligen en herre vid namn Sho som ett flertal gånger bad mig kika på hennes youtube sida"

    Jag är förvirrad :(

    SvaraRadera