onsdag, november 3

It's alive!

Tjolahopp!

Efter en längre tids icke-skrivande är jag nu tillbaka, with a VENGEANCE!
Nej då, men jag tar i alla fall upp skrivandet igen.

Jag har tonvis av saker att skriva om, men jag ska ta det lite lugnt så det inte blir en milslång post.

Fortfarande lyser bilderna på mina nya inköp med sin frånvaro, men jag lovar att dem kommer innan veckan är slut.

Idag tänkte jag mest skriva om mode och annat skvaller.

Jag såg bland annat att Topshop lanserat den senaste, och sista?, Kate Moss-kollektionen på deras websida. För första gången hittade jag mycket snyggt som gärna kunde få pryda min garderob.
Bland annat denna toksnygga blazer (se nedan), en massa söta klänningar och riktigt fina ringar. Inte heller att förglömma den koola capen gjord av fjädrar (se nedan igen).



Sen råka jag snubbla in på Odd Mollys hemsida och nosade lite i deras nya kollektion. Mina favoriter så där efter fem minuter, blev en väska, en klänning och ett par handskar. Bildbevis nedan! Dock är jag inte ett jättestor Odd Molly fan, men jag tycker många av deras kläder har en underbar unikhet.





Till sist, koolaste armbandet ever? Tänk dig detta i kombination med en söt liten blommig klänning, kanske någon från Kate Moss-kollektionen. Klänningen säger en sak och armbandet en annan, and just when you think you know someone...


...they turn your world upside down.
Armbandet kommer från Rock n Goth shop, hemsida/webshop här, och borde nomineras till armband of the year med tanke på namnet "Curse of Ezekiel Bracelet".

Nu blir det nudlar och sedan lite serier innan jag ska upp i ottan och jobba igen.

Puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar