tisdag, november 16

Spiderpig, spiderpig...eh spiderman!

Världens genom tiderna dyraste teaterproduktion på Broadway, laddas snart upp på scenen i New York (eller nästa år, men inte så långt dit nu).

Det är en rockmusikal som handlar om inte mindre än Spiderman himself och heter "Turn off the dark".

Bilder från amerikanska Vogue, tagna av ingen mindre än Annie Leibovitz lämnar mig med mersmak. Jag vill ta en weekend till NY med min snutt och kolla denna, jag ska bara övertala honom först.



Sen ett meddelande till alla som har ett antal millar över så här till jul. Varför inte investera i en lägenhet och inte vilken lägga som helst, utan Miranda Kerr's gamla lya. Den ligger just nu uppe till salu för lite mer än tio millar. I ett fint kvarter i NY och den ser ut att vara i tipp topp skick.
Miranda ska ju som ni säkert vet, bosätta sig i LA med sin pojkvän och pappa till hennes barn på ingång, Orlando Bloom.
Vem vet, kanske var det just i den här lägenheten den lilla minisen blev till? Nej usch, där gick jag över gränsen.



Är det bara jag som tycker rubriken på framsidan är extremt "tacky". Ni tjänar multum kära skribenter, lite bättre kan ni.

En annan sak jag funderat på är hur jädra mycket cash en modell i fröken Kerr's klass, egentligen drar in. På senare tid har jag sett så många lyxläggor som tillhör modeller, hur jädra rika är dem egentligen?
Vi betalar verkligen ut rätt löner för rätt personer i vår värld. Du tjänar mer på att vara snygg än smart, men så har det väll alltid varit. Fast känns svårare och svårare att motivera "det är insidan som räknas" ju mer man lär sig om hur världen fungerar.

Föds med rätt gener och skit i utbildning, då slipper du studielån och tjänar pengar på, dig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar