söndag, december 5

All dressed up and nowhere to go!

Jag har så mycket fina kläder just nu, men finner mig själv klädd i antingen uniform eller myskläder. När ska jag få använda allt?

Idag har jag spenderat en riktigt slapp lördag, kollat serier, spelat massor av "Guitar Hero" och bara slöat. Ska man jobba en söndag så är man inte så taggad att göra speciellt mycket, eller så intalar jag bara mig själv det för att jag är en tråkmåns.

Jag lovade ju så heligt att jag skulle posta lite mer av min klädvecka denna helg, men det får bli lite senare. Helt ärligt beror det på att jag inte orkat packa upp kameran och datorn ännu. Jag är en slöis utan dess like.

Men lite annat skoj har jag dock att bjuda på.


Bland annat dessa mycket fina pjuck's. De kommer från Diane Von Furstenberg och tillhör den nya resort kollektionen. Underbara!



En ny trend i US? Väskor som ser ut som klassiska böcker, intressant. Kändisarna är givetvis inte sena att haka på trenden. I alla fall dom som går/gått på Harvard. I am not only a superstar I am smart too.

Visste ni att Martha Stewart har ett förfluten som modell? Det visste inte jag heller, men attans så söt hon var. Tydligen modellade hon för att betala för sina studier. Och inte för vilket märke som helst heller utan "Chanel". Martha, you go girl!



Söta Martha S.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar