torsdag, december 2

Dust in my brain!

Innan jag fortsätter med övriga dagar av klädveckan så tänkte jag skriva om lite annat smått och gott.

För när jag kom hem och såg 3 sidor fyllda med mail jag inte orkat ta tag i, hittade jag en hel del som jag måste reflektera över.

Varför dröja, vi kör igång direkt.

Hmm, hur mycket reklam ska vi göra egentligen? Och icke att förglömma betala massor för att göra det. Varje gång du köper en LV väska går du runt och gör reklam för märket, GRATIS!
Men screw väskor, nu ska vi göra det på allt vi äger och har. Är jag ensam i världen om att tycka att väskor fullproppade med loggor är tokfula? Jag tror det.
Så vad sägs om en skateboard i samma genre?


Jag älskar denna klocka! Kanske får den en att göra det mesta av det lilla liv man har. Vi ska alla dö, men vad man gör innan är ju ganska väsentligt. Så lev livet som du vill göra, inte som andra vill.
Jag hade en sån underbar tid i Stockholm. Jobbade massor, men mådde extremt bra ändå. Kanske kör jag på i samma trygga spår bara för att det är enklast. Nej, dags att ta tag i saken. Livet är alldeles för kort för tristess.
Denna klocka, och en massa andra riktigt koola klockor hittade jag här.

Eleven.se hade fått in detta sminkkit från "Nyx". I like.


Det ryktas om att nästa samarbete med HM blir med självaste Tom Ford. Holy Cow. För övrigt kan jag säga att jag missade hela Lanvin grejen, trots att jag hypat för den ordentligt. Någon timma senare var allt slutsåld. Just nu gör det mig inget dock. Fick betydligt finare kläder ändå.

Ja, ni ser ju vad det är för något. Franska Vogue's 2011 kalender. Den är väldigt lättklädd, minst sagt, men också i mitt tycke vacker.


Lite fler månader.

Det var bättre förr...





...eller inte.

Läs framförallt texten till bild nummer 2, med männen på berget (klickar du på bilden blir den större). Jag är ganska glad att jag lever på 2000-talet trots allt.

Nu ska flickan sova, men imorgon kommer kläder nummer 4. Sayonara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar